Brev:
Vælling til min datter på 3 mdr.
6. juni 2007
Alder:
3 mdr.
Vælling til min datter på 3 mdr.
Hej
Jeg har en datter der er fra den 17 februar det vil sige at hun er lige omkring 3 en halv mdr..
Jeg kunne godt tænke mig at prøve og give hende noget vælling til natten for har hørt at de skulle sove bedre på det.. Er det rigtigt?? Og er det for tidligt at forsøge sig med sådan noget? For der står jo på pakkerne at det er fra 4 mdr.. Men det er hun jo osse snart..
Håber på et hurtigt svar..
Venlig hilsen Camilla